سفارش تبلیغ
صبا ویژن



الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا
| نظر/ این نوشته را چگونه دیدید؟

بوش رییس جمهور اسبق امریکا بعد از ماجرای خودساخته 11 سپتامبر، اعلام کرد که جنگ صلیبی دیگری در حال اتفاق است و امریکا را به عنوان نماد جبهه مسیحیان معرفی کرد. جنگی صلیبی که نتیجه اش اشغال دو کشور مسلمان عراق و افغانستان بود. ولی این روزها کشیشی افراطی در امریکا اعلام کرده است که می خواهد در سالگرد حادثه 11 سپتامبر، قرآن، کتاب آسمانی مسلمان ها را آتش بزند! ولی این بار دولت امریکا این اقدام را محکوم می کند!

مسلماً نه جمهوری خواهان به فکر حرمت قرآن بوده اند و نه دموکرات‌ها! تاریخ ثابت کرده است که دموکرات ها دغل‌بازتر و کیاس‌تر بوده اند. ساده انگاری است که فکر کنیم این کشیش متعصب خود تصمیم بر این کار گرفته است که اگر این چنین بود، هیچ وقت این چنین در جهان مانور رسانه ای بر آن نمی شد! دولت حاکمه امریکا دیگر به مانند بوش خود را یک طرف جنگ صلیبی نمی داند بلکه خود را به عنوان نماد عقلانیت و الگوی جامعه مدنی می داند و برای همین است که هیلاری کلینتون در افطاری وزارت خارجه ایالات متحده می گوید: «ما انتظار داریم که آمریکایی‌های بیشتری مقابل این طرح بایستند و اعلام کنند که این اقدام مغایر با ارزش‌های آمریکا است. این اقدام بالقوه سوزاندن قرآن، در تضاد با ارزش‌های ما و پیدایش جامعه مدنی در آمریکا است».

اما در جهان چه اتفاقی در حال وقوع است. به این وقایع دقت کنید: ممنوعیت ساخت گلدسته مساجد در سوییس، ممنوعیت حجاب در فرانسه برای زنان مسلمان، چاپ کاریکاتور های توهین آمیز نسبت به ساحت پیامبر اکرم در دانمارک و کشورهار اروپایی، تقدیر مرکل از کاریکاتوریست توهین کننده به پیامبر(ص)، ساخت سالانه ده ها فیلم سینمایی و مستند علیه مسلمانان در کشورهای غربی همچون فیلم فتنه!

همه‌ی این اتفاقات پیام آور این خبر است که جهان غرب، اسلام را جدی ترین دشمن خود می داند و اسلام روز به روز در حال گسترش است.

امروز لیبرال دموکراسی، خود در جهت نفی خود قدم بر می دارد. کسانی که دم از آزادی اندیشه می زنند، به جای مقابله فکری، درخواست به آتش کشیدن منبع اندیشه دینی مسلمانان؛ قرآن کریم را می کنند. در روایت آمده است که معصوم فرمود "الحمد لله الذی جعل اعدائنا من الحمقا"؛ این اقدام احمقانه کشیش افراطی بار دیگر موقعیتی بی نظیر را برای امت اسلام به ارمغان خواهد آورد. همان طور که بعد از حادثه 11 سپتامبر و با وجود تخریب های فراوان رسانه ای بر علیه مسلمانان فروش کتب دینی مسلمانان افزایش پیدا کرد، این بار هم همین اتفاق تکرار خواهد شد. چرا که کسانی دم از سوزاندن می زنند که کشور خود را مهد ازادی اندیشه می دانند. طراحان این نقشه پلید فرصتی را فراهم کرده اند که همچون ماجرای غزه و چاپ تصاویر توهین آمیز نسبت به حضرت رسول(ص) امت واحده اسلامی بار دیگر تفرقه ها را کنار بگذارد و در مقابل دشمنان یکی شوند.

صداقت دموکراسی غربی در جنگ 22 روزه غزه به زیر سئوال رفته است. آزادی بیانشان فقط در حوزه ای است،که بتوانند به اسلام توهین کنند ولی اگر کسی وارد محدوده قرمز آنها شود مهر مجرم بر پیشانیش می زنند، مانند ده ها دانشمندی که به خاطر نفی هولوکاست تحت فشار قرار گرفته اند.

این همه فشار به جمهوری اسلامی هم فقط به خاطر ماهیت انقلاب اسلامی است که حاضر نیست با جهان لیبرال دموکراسی سازش کند و گرنه کم کشور سلطنتی مسلمان اطراف ایران وجود ندارد که رابطه غرب و در راس آن ایالات متحده با آنها حسنه است.

آنها با انقلاب اسلامی مشکل دارند چرا که می دانند مخاطب آن، دولت ها و سران کشورهای اسلامی نیست، بلکه مخاطب خود را در درجه اول امت واحده اسلامی و در مرحله دوم تمامی ملت های آزاده جهان قرار داده است و این برای مکتبی که اصالت خود را بر فرد گرایی و منفعت گرایی شخصی قرار داده است خطری جدی است.

آنچه در جریان ادعای قرآن سوزی پیش بیاید، یعنی چه این کشیش دیوانه اقدام خود را عملی کند چه نکند، پیروزی همین اکنون هم نصیب امت اسلامی است چرا که اقدام وی و جریان رسانه ای پشت سرش در حرکتی منفعلانه چنین اقدامی کرده اند و اگر چنین جسارتی بکند فرصتی دیگر برای نزدیک شدن امت اسلامی فراهم کرده است؛ ولی مسلمانان باید هوشیار باشند و فریب اقدامات ظاهر بینانه دولتمردان امریکا را نخورند که اگر واقعا به فکر مسلمانان هستند جلوی فیلمهای اسلام ستیزانه هالیود را بگیرند.

برگرفته از وبلاگ hoseinzadeh64.blogfa.com



از قلم : حسینی
چهارشنبه 89 شهریور 31



Design By : Ashoora.ir





پایگاه جامع عاشورا