سفارش تبلیغ
صبا ویژن



کمی هم عبادت.....
برچسب ها: تذکر! (5)، | نظر بدهید

به نام او

به اواخر ماه جمادی الثانی نزدیک میشویم. در این ماه نمازی وارد شده است که بسیار مجرب است واز قول سید ابن طاووس آمده است. کیفیت نماز به شرح زیر است:

چهار رکعت است به دو سلام(دو تا دو رکعتی). در رکعت اول پس از حمد یک مرتبه آیت الکرسی و 25 مرتبه سوره قدر. رکعت دوم پس از حمد یک مرتبه سوره تکاثر و 25 مرتبه سوره توحید. رکعت سوم پس از حمد یک مرتبه سوره کافرون و 25 مرتبه سوره فلق. در رکعت چهارم پس از حمد یک مرتبه سوره سوره نصر و 25 مرتبه سوره ناس. بعد از سلام رکعت چهارم هفتاد مرتبه بگوید(سبحان الله و الحمدلله ولا اله الاالله و الله اکبر)، هفتاد مرتبه (اللهم صل علی محمد و آل محمد)، سه مرتبه (اللهم اغفر للمومنین والمومنات). سپس سربه سجده گذارد و سه مرتبه گوید(یا حیُّ یا قیوم یاذالجلالِ و الاکرامِ یا اللهُ یارحمنُ یا رحیمْ یا ارحمَ الراحمینَ). پس هر حاجت دارد از خدا بخواهد و اگر چنین کند خدا او را و مال و زن و فرزندان و دین و دنیایش  را تا سال دیگر حفظ کند و اگر در این سال بمیرد شهید مرده است.

اگر حالشو داشتید و خوندید ما رو هم دعا کنید. اما در راس حوائج، اول و دوم و سوم سلامتی و فرج مولامون صاحب الامر روحی له الفداه و چهارم سلامتی و آرزوی توفیق روزافزون برای رهبر عزیزمون نائب برحق امام زمان (عج) امام خامنه ای یادتون نره.

التماس دعا.



سه شنبه 89 خرداد 11



Design By : Ashoora.ir





پایگاه جامع عاشورا